E-shopy s mezinárodní působností

Nástroj pro automatizovaný a pravidelný reporting, který propojuje a analyzuje všechna data a na základě zvolených parametrů vytváří kompletní přehled o vývoji prodeje, a detailně segmentuje klienty. Pro takto získané skupiny zákazníků pak dopočítává další kritéria (genderová, geografická, demografická). Dále umožňuje analyzovat a predikovat budoucí chování jednotlivých skupin zákazníků, tím marketingové kampaně správně zacílit a komunikaci se zákazníky snadno přizpůsobit jejich potřebám a preferencím.

Hlavní přínosy

  • Úspora zdrojů díky automatizaci reportů.
  • Odstranění manuální chybovosti.
  • Efektivní cílení a analýza nákladů.
  • Analýza marží.
  • Řízení marží a cen.
  • Analýza chování zákazníka.
  • Predikce a řízení chování zákazníka.
  • Optimalizace cílení on-line marketingu.
  • Architektura navržená pro dlouhodobý rozvoj společnosti.

Zaujala Vás naše nabídka?