Správa a podpora

Věnujte se byznysu a starosti o hardware a software nechte na nás. Nabízíme nonstop nepřetržitý dálkový dohled nad Vašimi systémy z perfektně vybaveného dohledového centra, preventivní kontroly i fungující postupy při řešení vašich problémů. Pokud nechcete řešit problémy vlastního hardwaru, nechte běžet aplikace v našem datovém centru.

  • Jednoduchá propojení aplikací s nízkými nároky lze uskutečnit v jakémkoliv dnes dostupném programovacím jazyku, resp. v běžně nabízených podnikových systémech. 
  • Náročnější a robustnější integrace probíhají pomocí tzv. integračních platforem. Ty se donedávna vyskytovaly jen v největších společnostech s velmi robustním IT zázemím.
  • Dnešní požadavky na integraci a ceny takových řešení dovolují zavádět integrační platformy i u středně velkých zákazníků.
  • Hladký provoz aplikací a systémů.
  • Kontrolu, ochranu a případně i opravu Vašeho IT vybavení.
  • Rychlou a odbornou reakci na vzniklé závady a poruchy.
  • Klid na vlastní podnikání.

Technologie aplikačního vývoje

Naši programátoři mají dlouholeté zkušenosti s vývojem aplikací na různých technologických platformách. Ovládáme J2EE, .NET, Database developement (TSQL, PL/SQL) nebo Oracle Forms and Reports. Spoluprácí s našimi dodavateli jsme získali také znalosti v oblasti Document Management system, Customer Relationship Management a podnikového vzdělávacího systému iLearning.

  • Zajištění dostupnosti dat

V průběhu životního cyklu informačního systému se na něj zvyšují nároky, je potřeba zpracovávat více dat, zajistit vyšší propustnost i dostupnost. Jedním ze systémů, které jsou na podobné potřeby připraveny, je Oracle, který nabízí kompletní řešení od malé databáze se stovkami MB dat až po velké DB s řády TB dat.

Ke stažení
  • Správa a podpora databází

Nabízíme vám několik možností spolupráce, od jednoduché formy monitoring provozu a případné notifikace problémů, až po plný dohled a správu databází. Máte-li již existující databázi, rádi vám poradíme, jak zvýšit její výkon, zabezpečení a dostupnost. Je jen na vás, co si vyberete. ​

Ke stažení
  • Optimalizace systémů

Transformace stávajícího systému do systému s vysokou dostupností za účelem zvýšení dostupnosti služeb společnosti Ticketstream. Základem vysoce dostupného řešení se staly servery HP a Oracle 10gR2 s Real Application Clusterem, které nyní poskytují služby nepřetržitého dohledu, monitoringu a správy s využitím GEM dohledového centra.

Ke stažení

Další řešení kategorie
Správa a podpora

Podpora díky on-site supportu 24/7/365

Naše nepřetržité operační centrum je vždy připraveno řešit problémy vaší sítě, infrastruktury a aplikací. Tým podpory jen tvořen výhradně odborníky, budeme ihned pracovat na řešení případných problémů.

Monitoring

Dohlédneme na váš systém a případné problémy odhalíme v krátké době. Nás tým podpory je připraven vám kdykoliv pomoci a využít svoje zkušenosti v oblasti monitorování a dohledu řešení klientů. Vaše řešení jsou u nás nonstop v rukách opravdových odborníků.

Technická podpora systému

Kdykoliv se můžete obrátit na naše pracovníky s požadavky a dotazy na spravovaný systém. Technická podpora systémů klienta je zajištěna na nejvyšší úrovni.

Vysoká dostupnost systému

High Availability je pro chod středních a velkých řešení naprosto klíčová. Kdykoliv se můžete spolehnout na optimalizaci dostupnosti, poskytované know-how a konzultace, stejně jako samotné zajištění dostupnosti.

Technická podpora systému

Využijte konzultace k nastavení odpovídající podpory splňující vaše očekávání a možnosti. Naši konzultanti jsou vždy připraveni pomoci Vašemu IT s řešením jednorázových problémů.

Profylaktické činnosti

Budeme pravidelně vaše systémy udržovat, aby byly vždy připraveny zpracovávat všechny vaše požadavky. Identifikujeme potenciální problémy a budeme je řešit dříve, než se projeví.

Web/Aplikační Hosting

Můžeme zřídit a provozovat hosting vašich aplikací i v případě speciálních nároků, na které běžné hostingy nestačí.

Kdo se o vás postará?

Celý den, sedm dní v týdnu, každý týden v roce dohlížejí naši specialisté z dohledového centra na svěřené systémy a aplikace zákazníků. Kromě monitoringu softwarové části hlídají také funkčnost hardwaru a jsou kdykoliv připraveni k rychlému řešení kritických situací u zákazníka.

oas 10-2018_v3

Zaujala Vás naše nabídka?

Kontaktní formulář

Telefonní kontakt