Správa a podpora IT řešení 24×7 od GEM System

Věnujte se byznysu a starosti o hardware a software nechte na nás. Nabízíme nonstop nepřetržitý dálkový dohled nad vašimi systémy z perfektně vybaveného dohledového centra, preventivní kontroly i fungující postupy při řešení vašich problémů. Pokud nechcete řešit problémy vlastního hardwaru, nechte běžet aplikace v našem datovém centru.

  • Jednoduchá propojení aplikací s nízkými nároky lze uskutečnit v jakémkoliv dnes dostupném programovacím jazyku, resp. v běžně nabízených podnikových systémech. 
  • Náročnější a robustnější integrace probíhají pomocí tzv. integračních platforem. Ty se donedávna vyskytovaly jen v největších společnostech s velmi robustním IT zázemím.
  • Dnešní požadavky na integraci a ceny takových řešení dovolují zavádět integrační platformy i u středně velkých zákazníků.
  • Hladký provoz aplikací a systémů.
  • Kontrolu, ochranu a případně i opravu vašeho IT vybavení.
  • Rychlou a odbornou reakci na vzniklé závady a poruchy.
  • Klid na vlastní podnikání.

ROZSAH KNOW-HOW TÝMU SUPPORTU GEM System

Aplikační servery (Apache HTTP Server, Apache Tomcat, Oracle WebLogic Server, JBoss apod.).
Aplikace dodané přímo GEM System.
Red Hat Enterprise Linux operační systém (a jeho klony).
Oracle DB (Data Guard, Oracle RAC), velmi silná podpora pro Oracle databázové a aplikační clustery,řada členů týmu na úrovni Oracle OCP.
PostgreSQL v clusteru 24×7.

Technologie aplikačního vývoje

Naši programátoři mají dlouholeté zkušenosti s vývojem aplikací na různých technologických platformách. Ovládáme J2EE, .NET, Database developement (TSQL, PL/SQL) nebo Oracle Forms and Reports. Spoluprácí s našimi dodavateli jsme získali také znalosti v oblasti Document Management system, Customer Relationship Management a podnikového vzdělávacího systému iLearning.

V průběhu životního cyklu informačního systému se na něj zvyšují nároky, je potřeba zpracovávat více dat, zajistit vyšší propustnost i dostupnost. Jedním ze systémů, které jsou na podobné potřeby připraveny, je Oracle, který nabízí kompletní řešení od malé databáze se stovkami MB dat až po velké DB s řády TB dat.

Ke stažení

Nabízíme vám několik možností spolupráce, od jednoduché formy monitoring provozu a případné notifikace problémů, až po plný dohled a správu databází. Máte-li již existující databázi, rádi vám poradíme, jak zvýšit její výkon, zabezpečení a dostupnost. Je jen na vás, co si vyberete. ​

Ke stažení

Transformace stávajícího systému do systému s vysokou dostupností za účelem zvýšení dostupnosti služeb společnosti Ticketstream. Základem vysoce dostupného řešení se staly servery HP a Oracle 10gR2 s Real Application Clusterem, které nyní poskytují služby nepřetržitého dohledu, monitoringu a správy s využitím GEM dohledového centra.

Ke stažení

Další řešení kategorie
Správa a podpora

Podpora díky on-site supportu 24x7

Naše nepřetržité operační centrum je vždy připraveno řešit problémy vaší sítě, infrastruktury a aplikací. Tým podpory jen tvořen výhradně odborníky, budeme ihned pracovat na řešení případných problémů.

Monitoring

Dohlédneme na váš systém a případné problémy odhalíme v krátké době. Nás tým podpory je připraven vám kdykoliv pomoci a využít svoje zkušenosti v oblasti monitorování a dohledu řešení klientů. Vaše řešení jsou u nás nonstop v rukách opravdových odborníků.

Technická podpora systému

Kdykoliv se můžete obrátit na naše pracovníky s požadavky a dotazy na spravovaný systém. Technická podpora systémů klienta je zajištěna na nejvyšší úrovni.

Vysoká dostupnost systému

High Availability je pro chod středních a velkých řešení naprosto klíčová. Kdykoliv se můžete spolehnout na optimalizaci dostupnosti, poskytované know-how a konzultace, stejně jako samotné zajištění dostupnosti.

Technická podpora systému

Využijte konzultace k nastavení odpovídající podpory splňující vaše očekávání a možnosti. Naši konzultanti jsou vždy připraveni pomoci vašemu IT s řešením jednorázových problémů.

Profylaktické činnosti

Budeme pravidelně vaše systémy udržovat, aby byly vždy připraveny zpracovávat všechny vaše požadavky. Identifikujeme potenciální problémy a budeme je řešit dříve, než se projeví.

Web/Aplikační Hosting

Můžeme zřídit a provozovat hosting vašich aplikací i v případě speciálních nároků, na které běžné hostingy nestačí.

Kdo se o vás postará?

Celý den, sedm dní v týdnu, každý týden v roce dohlížejí naši specialisté z dohledového centra na svěřené systémy a aplikace zákazníků. Kromě monitoringu softwarové části hlídají také funkčnost hardwaru a jsou kdykoliv připraveni k rychlému řešení kritických situací u zákazníka.

oas 10-2018_v3

Zaujala vás naše nabídka?